BLOG

3 czerwca 2014

Sophisticated Woman - Kobiety Świadomie Dojrzałe



Często zasłyszane pytanie, "a co Panią inspirowało podczas tworzenia"? Odpowiadam krótko: potrzeby oraz styl życia, własny, a także kobiet z mojego otoczenia. Dla mnie moda to pewien rodzaj bodźców, które inspirują mnie tworczo. Jednym z takich bodźców dla mnie jest moja mama - osoba najważniejsza w moim życiu. Osoba, która nie raz słusznie mówiąc ptocznie "pchnęła" mnie we właściwym kierunku. Gdyby nie ona zapewne nie byłoby mnie w Krakowie i kto wie czy wydarzyłby się ten cały łańcuszek zdarzeń, jaki nastąpił później, który sprowadził mnie dziś tu i teraz!

I czasem sobie myślę, że jeden dzień w roku poświęcony właśnie mojej wspaniałej mentorce, opiekunce i nauczycielce to za mało! Dlatego inspirując się jej radami, słowami oraz potrzebami postanowiłam pójść dalej i stworzyć dział w swojej marce dla Kobiet Świadomie Dojrzałych mówiąc krótko Sophisticated Woman (SW), które spełnione zawodowo oraz usatysfakcjonowane ze swojego życia oraz statusu wiedzą czego chcą, a każdą minutę  swojego czasu bardzo sobie cennią i odrzucają wielogodzinne zakupy w centrach handlowych na rzecz jednej, sprawdzonej marki.

Dla mojej i Twojej Mamy by ich święto nie trwało tylko 26.05, a cały rok! Cyklicznie prezentowane i testowane na ambasadorce projekty sekcji: SW



 sukienka: 190 pln
 na zdjęciu rozmiar 42/44 XL
 zakup przez kontakt mailowy: nataliagorzolka@gmail.com 





dress Otwieram Szafę l jewellery Lemon Art Gallery l heels no name




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz