BLOG

14 kwietnia 2014

Modowe high waist








Bluzka: kreatorka mody Natalia Gorzołka
Torba: Dolce&Gabbana
Spodnie: Pull&Bear
Trampki: Esprit
Bransoletka: TOUS
Okulary: SIX

Trendy w modzie lubią się powtarzać, a style zataczać modowe kręgi. Kto z Was lubi modę lat 70.? Gdyby była tutaj ze mną moja mama to z pewnością uraczyłaby mnie opowieścią, o genialnych jeansach z Pewexu, oczywiście z wysokim stanem!  



Modowy high waist to nie tylko młodość naszych matek czy babć - to trend mody, który właśnie powraca do łask, a nawet staje się hitem sezonu wiosna/lato 2014. Fokusujemy się nie tylko na spodnie z wysokim stanem, a przede wszystkim na spódnicach, które można powiedzieć, że w naszych szafach zagościły już sezon albo nawet dwa temu.  



Skoro spódnice z wysokim stanem przyjęły się tak dobrze to czas na nowe eksperymenty ze spodniami. Swoje high waist zestawiłam z każualowym projektem własnym dzianinowej bluzki z pikowaną wstawką geometryczną, oczywiście na stójce, co charakterystyczne jest dla projektów z mojej kolekcji. Bluzkę zarówno można nosić z geometryczną wstawką z przodu, jak i z tyłu - zgodnie z tytułowym hasłem kolekcji LOOK BACK. Dziewczyny, spoglądamy w tył, żegnamy poprzedni sezon i z nowymi high waist'ami wchodzimy w nowy!









Photo&Editing: Paulina Kozłowska Photography

3 komentarze:

  1. bardzo apetycznie! piękna kobieta z Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny zestaw, swietne zdj
    Fajny blog, obserwuję i liczę na to samo; jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń