BLOG

29 lipca 2013

in wonderland



Jak już wcześniej obiecywałam oto i są efekty współpracy z Nino z Sycylii. Jak to zwykli mieć w zwyczaju Włosi, czas obróbki i pracy nad zdjęciami przedłużył się i dopiero dziś otrzymałam całość sesji. Cierpliwość w kontaktach z nimi wskazana! Voila :)

Cała sesja przebiegła doskonale, w bardzo miłej i wesołej atmosferze! Obie strony usatysfakcjonowane z pracy i efektów, a to najważniejsze! Miejsce park Jardin du Roi Bruksela, czas 2,5  godziny, liczba zdjęć 2 tysiące! Ja wybrałam dla Was zaledwie kilka :) Otwieram szafę, a w niej... dzikość dżungli i pikanteria ćwieków połączona z niewinnością bieli, czyli Gorzi in wonderland!



Ćwiekowane szpilki design by Gorzi









jungle blouse Outfit Latte / shorts H&M / belt Tally Weijl / handbag Bershka / shoes [ćwieki by g.o.r.z.i]
/ jewellery from Bracelona / watch Geneva


6 komentarzy:

  1. ostatnie zdjęcie - przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna bluzka! A przedostatnia fotka, moja ulubiona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z wielką przyjemnością oglądam Twoje stylizacje, czy mogłaś przygotować również jakieś zimowe zestawy ? Mogą być archiwalne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne pomysł podrzuciłaś z tymi zimowymi setami! Może pozwoli nam to nie chwilę ochłodzenia i wytchnienia w czasie letniego żaru tropików :)

      Usuń