BLOG

16 maja 2013

casual in cobalt blue




Macie taki kolor, który poprawia wam humor? Taki naj naj NAJ ze wszystkich?! Ja ‘swojego’ faworyta w kolorach mam i polecam każdemu znaleźć! 

Deszcz, chandra, ciężkie dni, coś poszło nie tak… Wszystkich nas to spotyka! Mam jednak na to swoje kobaltowe lekarstwo! 

Otwieram szafę, a w niej... sukienek, spódniczek, spodni, bluzek, koszul w tym kolorze pod dostatkiem! Moja fascynacja kobaltowym trwa już od sezonu wiosna-lato 2012 i nie przemija! Wręcz przeciwnie nasila się i cały czas dokupuję dodatki, rzeczy z elementami w kobaltowym kolorze!

Po powrocie z przepięknej Barcelony ciężko było wyściubić nosa z samolotu i postawić nogę w Królestwie Deszczu – Brukseli! Od razu dopadł mnie ten chłodny powiew wiatru, a deszczowe krople spadły na moje przeciwsłoneczne okulary wplecione w rudozłote włosy (gdzieżbym tam spakowała parasolkę)! Koniec wakacji Ruda – Witaj w domu! 

Ja jednak nie należę do tych narzekających na wszystko, a już przede wszystkim na pogodę! Więc szybciutko wskoczyłam w moje każualowe, kobaltowe rurki, do tego klasycznie  białe trampki na wysokiej gumie, tęczowy sweterek, kobaltowa kopertówka na złotym łańcuszku oraz skóra na wszelki i popędziłam poszukać słonka! Czy znalazłam?? Sprawdźcie sami!!! 

* * * 

Do you have your color, which can improve your mood? I have my best of colors and you should find yours also! 

Rain, dog days, bad moods, sth went wrong… Shit happens! All of us have the same! I have my own cobalt blue medicine for it! 

I’m opening wardrobe and inside there are a lot of dresses, skirts, trousers, T-shirts in this color! My fascination of it became since last spring-summer season 2012 and never stopped! 

After my amazing days in Barcelona, I came back to the Kingdom of Rain – Brussels! It was really hard to go out from the plane! Immediately caught me cold wind and drops of rain fell on my sunglasses woven into the gold-ginger hair! First impression was quiet unpleasant. But I’m not that kind of people, who all the time are complaining mostly about the weather – ME NEVER! 

Really quick I put on my best, casual, cobalt trousers, classic white sneakers with high sole, rainbow sweater, cobalt envelop on a gold chain and pro forma leather jacket and ran to look for a sun! Did I find it?? Check it! 





all look H&M / jacket second hand / brancolet SIX / clips no name / sneakers no name


Zdradzę wam mój sekret – w przyszłości marzę o stworzeniu własnego koloru!
Hmm...jaki on będzie... 
* * *
In a big secret I will tell U that I'm dreaming about the creation my own, 
new color in the future! How it will be...


photos by Weronika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz