BLOG

17 maja 2013

Meet my friends in Barcelona - KONKURS Lekka Kolekcja PEPSI LIGHT LEMON


Dawno temu zapowiedziałam już, że moja determinacja i upór nie zna granic! Czasem może być to uciążliwe dla moich bliskich, za co tutaj mogę ich przeprosić :) Ale jakież nędzne byłoby moje życie bez wyzwań, adrenaliny, emocji, no i przede wszystkim KONKURSÓW!!!

Zapowiadam mój udział w konkursie Lekka Kolekcja PEPSI LIGHT LEMON

Składa się on z czterech etapów. Każdego z nich ambasadorką jest inna, znana blogerka. Pierwszy etap należał do VENILA, drugi  MODDY, trzeci  KAROLINA i czwarty – CAJMEL

Aktualnie trwa etap drugi, a motyw przewodni stylizacji to NAJLEPSZY CZAS Z PRZYJACIÓŁMI! (etap drugi trwa do 21.05)

W konkursie liczy się ocena jury i głosy wszystkich internautów, czyli Wasze głosy!
Codziennie można zdobyć nagrodę publiczności, a po każdym etapie jury wybiera najlepszą stylizację (zgodnie ze swoją subiektywną opinią i spełnionymi kryteriami konkursowymi!). 

Wygraną jest udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej oraz bon o wartości 800 złotych!!! Także jeżeli moja wersja Meet my friends in Barcelona podoba się Wam to wyraźcie to klikając o tutaj

Od jutra moje zgłoszenie będzie już widoczne w Galerii Stylizacji! Sami także możecie przyłączyć się do zabawy wymyślając własne nazwy stylizacjom i wygrywając nagrody!

* * *

My participation in fashion competition, which is organized by PEPSI LIGHT LEMON
Styling theme is THE BEST TIME WITH FRIENDS. If you like my version Meet my friends in Barcelona you can vote here 

Each day every stylization can win an audience award and finally jury will select the best styling that wins a professional photo session and 800 złotych (200euro)!

From tomorrow you can see my outfit in the Stylizations Gallery (in polish Galeria Stylizacji)!


Ambasadorka drugiego etapu - MADDY.


MOJE ZGŁOSZENIE KONKURSOWE / MY COMPETITION ENTRY





total look H&M / handbag second hand / sandals NEW LOOK / sunglasses and necklace SIX / 
maroccan bracelet / ring DIVA


photos Przemo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz