BLOG

3 maja 2013

Jay-Z girl









Jak co piątek otwieram szafę i krzyczę: It’s time for Fashion Friday!  

Dzisiaj stawiam zdecydowanie na luźny styl outfitu! Moja wersja majowego luzu i chillu w ten jakże dłuuuuuugi weekend!

Złoty w tym sezonie przeżywa swój renesans! Można go połączyć jak widać ze wszystkim! Ja wybrała do niego bejsbolówkę w kolorze dojrzałej zieloni (mój faworyt ostatnio!) ze skórzanym daszkiem i szorty z ćwiekami. Na nogach Nike – oczywiście błyszczące!

Jak mogłyście zauważyć już w moich poprzednich stylizacjach bardzo polubiłam zestawienie zielonego ze złotym – ulubione! Szorty zaprojektowałam i wykonałam sama (są jednym z moich pierwszych projektów i niebawem zobaczycie ich więcej!) i bardzo nie lubię się z nimi rozstawać!! Dzięki czemu także mają ciekawe życie – zwiedziły ze mną już całą Hiszpanie!




Błyszczeć muszę zawsze w towarzystwie i nie tylko! Także przebudzenie złotego w tym sezonie bardzo wpasowało się w mój styl – a słowo shine to moje drugie imię! Słabości do full cap nabawiłam się kilka lat temu i czasem lubię wrócić do tego! Szemrane dzielnice mnie przyciągają, bo szemrany jest mój charakterek!

Wszystkie dodatki są także w kolorze złotym, który wyparł całą resztę mojej biżuterii – ja nazywam to syndromem dziewczyny Jay-Z, a styl denim to całe moje życie!

* * *

Today is Friday! As usual I’m opening my closet and screaming : 
It’s time for Fashion Friday!

This time I put on a loose style…

I love the combinations with gold and green! And the trend with gold in this season matched really good in my style! I fit it with jeans shorts with studs, which is by my design and performance and I don’t like to part with it! I fell in love in full cap a few years ago and sometimes I like coming back to those times. On my foots you can see sport shoes by Nike also shiny! Accessories are in gold too – like real Jay-Z’s girl!

I have a weakness for everything, which is shining and I called it the sydrom of Jay-Z girl and denim style is my whole life!









gold sweater H&M / shorts my design / sneakers Nike / full cap second hand / watch GENEVA


photos by Weronika

1 komentarz: