BLOG

21 kwietnia 2013

New inspiration - HEALTHY SUNDAY











red trousers H&M /  sweater H&M / necklace SIX / earrings DIVA / watch GENEVA /
bracelet second hand / ring no name




Małe zmiany w nawykach żywieniowych, a jaką wielką radość i rozkosz wywołały dla mojego podniebienia.

bananowo-truskawkowo-ananasowe szaleństwo


Takim koktajlem mogłabym być budzona codziennie  nawet o 6 rano. Ale mój zdrowy rozsądek podpowiada mi, że co za dużo to w biodra idzie (a tego nie chcemy!). Także jutro powrót do dużej porcji porannej kawy z mlekiem i tostami.

Koktajl przemegaaaprzyszny (thanks Kitti!) i tylko z odrobiną cukru waniliowego, co do mnie niepodobne totalnie!
Lepsze owoce jadam tylko w Barcelonie tzw. słoneczne palemki  i podawane są w jakże oryginalny sposób 



Co więcej na plus to znalazłam dziś dwie nowe inspiracje, o których dowiecie się już niebawem. I powiem tylko, że pomysł na siebie, na zmiany stylu życia, przyzwyczajeń i outfitu można znaleźć wszędzie. Mnie dzisiaj zainspirowało moro awokado (po lewej), a dokładniej słowo moro i odcienie zieleni, które staną się przewodnim motywem mojej jutrzejszej stylizacji. Post już w przygotowaniach…




A co Ty dziś zrobiłeś/aś dla swojego zdrowego samopoczucia?

***

Today I changed my bad habits with eating and did healthy Sunday. The effect was that the most pleased was my palate, which suffered a pleasure because of banana- strawberry-pineapple cocktail – I love it (thanks Kitti!).

I can drink it each day even at 6 o’clock. But I well known that if something is too much it goes to the hips (which for sure I don't wanna!). Better stuff I ate only in Barcelona, which was served like a sunny palm.

Going to market with fruit, doing a cocktail helped me find new inspirations, which you will see soon. And I can tell you that each day and everywhere you can find your inspirations for changing bad habits, your style, your life and outfits. Today I was inspired by the avocado (on the left) in camo and all colors of green, which you can see tomorrow in my new stylization. The post in the preparation…

What did you do for your healthy mood??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz