BLOG

7 marca 2015

marcowa przeplatanka IMAGE/MIDIVEST



Ten wpis jest zapowiedzią marcowych zmian, a jak już wiecie zmiany zwiastują same dobre rzeczy!

Może to za przyczyną nadchodzącej wiosny, a może przyszło to z biegiem lat, czasem uzmysławiam sobie, że to kolejny etap rozwoju osobistego i zawodowego, ale najczęściej wydaję mi się, że to wynik naszej kobiecej natury!

Ostre cięcie

Czy pewnego dnia obudziałaś się rano i poczułaś chęć zmiany? Chęć czegoś nowego, świeżego, nieznanego dotychczas.. Coś co na nowo nakręci, pobudzi i zmowtywuje..
Ja przeżyłam to już kilkakrotnie i zawsze po takim przebudzeniu czuję deja vu. Nigdy jednak nie traktuję tego jako zachciankę czy ulotny zapał, zawsze podejmuję wyzwanie! Co powien etap stanowi to ostre cięcie w moim życiu! 3 lata temu z dnia na dzień podjęłam decyzję o przeprowadzce i zmianie uczelni z Opola do Krakowa. Rok temu w czerwcu obudziałam się rano i rzuciałam pracę. Pół roku temu przeszłam na swoje i otworzyłam własną markę odzieżową. Tydzień temu zmieniłam swoją fryzurę po 6 latach monotonii koloru oraz długości.




Ostro tnę swoje życie na kawałki i nieraz sporo ryzykuję, ale "Kto nie ryzyguje, ten nie żyje" – teraz dla mnie ma to sens! Ostatnie cięcie okazała się naprawdę ostre, pozbawiło mnie połowy włosów i przygasiło moją żywiołową naturę kolorem. Aczkolwiek z tą zmianą czuję się lżej, doroślej i bardziej kobieco!

Spotkajmy się w Krakowie!

Marzec to miesiąc kolejnych zmian w życiu mojej marki. Wraz z rozwojem chcę Wam dać więcej możliwości! Projekty dostępne nie tylko na interentowych platformach sprzedażowych dawanda.com czy mybaze.com, ale także dla tych bardziej sceptycznie nastawionych do zakupów online stworzyć możliwość przymierzenia i zakupienia bezpośrednio w krakowskich butkiach. 

Cel jest jasno określony i z terminem realizacji do końca roku 2015 – NG marką ogólnopolską, dostępną w butkiach każdego miasta Polski!


Cappucino&Ecri

Cały sezon jesień/zima stale towarzyszł mi kolor czarny, jak większości społeczeństwa, z przyczyn czysto praktycznych i wygodnych. Czas jednak na zmiany! Wraz z pierwszymi promieniami słońca marka ng odkrywa nowe kolory wiosny – cappucino i ecri o długość – midi!


Kamizelki MIDIVEST to wiosenna propozycja na kurtkę, a także będąca jej zamiennikiem – wygodnym, przyjemnym i bardzo praktycznym. Nie straszna jej długość midi, bo dowodem obalającym mit "moda midi tylko dla szcupłych i wysokich" jestem ja i moje 164!
Obie kmizelki są częstym uzupełnieniem moich stylizacji, co można zauważyć na instagram.com/otwieramszafe czy facebook.com/otwieramszafe


Długość kamizelki MIDIVEST ecri (na zdjęciach) przód: 74cm / tył: 88 cm (rozmiar M)
Z okazji Naszego Święta podczas weekendu 6/8.03 chcę Wam je sprezentować z 
15% rabatem o tutaj


A to niby kwiecień-plecień ma przeplatać zimę z latem, a jak dla mnie na razie marzec nieźle plecie 
w moim życiu, myśleniu i działaniu!   


Zdjęcia oraz metamorfoza wykonana w Studio Fryzur Nowy Styl/Anna Kuc
Kamizelka / Garsonka: Natalia Gorzołka, marka NG

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz