BLOG

10 sierpnia 2015

Jak zrobić wianek z kwiatów? / #DIY


Każdy biegły w świecie mody, podążający za nowinkami, trendsetterami i blogerami wie, co w danym momencie jest “on top”. Drugą oczywistością wnikającą z pierwszego jest cena owego bestseller`a. Zatem jak mieć, a nie przepłacić?

Czekać aż cena spadnie? Oczywiście tak, jeżeli jest to ponadczasowe i będzie równie modne za miesiąc, rok czy dwa bądź nawet nabierze rozmachu z czasem. W świecie mody nie wiele jest jednak takich produktów. DIY? Sama zaczynałam od tej metody. Prawdą jest, że domowe przeróbki: samodzielnie skracane i ćwiekowane szorty do 2 w nocy czy płaszczyk ze skórzanymi rękawami doszywanymi haute couture były początkami mojej zawodowej kariery.

Dzisiaj pokażę wam jak samemu można zrobić śliczny gadżet, ozdobę czy biżuterię, która pożądana jest w aktualnym sezonie.




Wianek z kwiatów: słoneczników, polnych czy mleczaków… W czasach dzieciństwa rzecz tak oczywista i prosta. W czasie wakacji siedziało się na trawie i 10 na godzinę się takich plotło. Dzisiaj ta sentymentalna ozdoba na głowę stała się hitem jeżeli chodzi o akcesoria mody ślubnej, która ostatnio jest mi bardzo bliska i z pewnością niejednokrotnie będę do niej powracała przez najbliższe 2 lata.




Ten sentymentalny gadżet z dzieciństwa staje się również niezbędnym elementem tegorocznych wakacji bądź też pamiątką z nich kupioną za 50/60 złotych. Ja o swoim pomyślałam jeszcze przed wyjazdem na urlop, a zrealizowanie wyobrażenia o nim zajęło mi dokładnie godzinę.


1h pracy

3 zł bukiet sztucznych kwiatów
3,90 zł zielony drucik
9 zł srebrny drucik
4 zł klej

19,90 zł/2= 9,95 zł

Zakupionych elementów starczyło na wianek dla mnie i dla koleżanki.


Etap I


Ważne jest by drucik był miękki i łatwo dało się go modelować na głowie. Odmierzamy srebrnym drutem obwód głowy. Następnie powstały okrąg owijamy zielony drucikiem, który zwiększy naturalny wygląd wianka.

Etap II

Bukiet sztucznych kwiatów warto kupić taki, z którego łatwo da się ściągnąć główki. Zielony drucik tniemy na mniejsze kawałki, które pozwolą nam owinąć maksymalnie 2 razy obręcz wianku, a następnie na jego końce nałożyć klej i główkę kwiatu.

Etap III


Sami decydujemy o gęstości kwiatów oraz o ich rozmieszczeniu: całkowitym bądź tylko na przedniej części. Po zakończonej pracy należy odczeka by klej się dobrze zaschnął.

Voilà wianek mamy jeszcze tego samego dnia bez czekania na przesyłkę, spersonalizowany, a przede wszystkim z silnym ładunkiem sentymentalnym, który przenosi nas w czasie na tę zieloną łąkę, do naszych pierwszych przyjaźni!

ng

1 komentarz:

  1. Sarczyńska Ula15 marca 2016 18:43

    Uwielbiam dekoracje tego typu z kwiatami, nawet sama jak byłam młodsza pamiętam że całkiem ładnie robiłam je z konieczny. Fajnym pomysłem może być zastosowanie gotowego szablonu takiego jak opaska, drucik czy nawet nauszniki do oplatania kwiatami - bez znaczenia czy żywymi czy sztucznymi do naklejenia. Może się też spodobać kilka takich propozycji http://www.open-youweb.com/jak-zrobic-wianek-z-kwiatow/ robiłam tylko jedną z nich. A może ktoś mi doradzić czy da się z żywych kwiatów zrobić coś na dłuży czas aby tak szybko nie traciły świeżości?

    OdpowiedzUsuń