BLOG

12 sierpnia 2014

snake print & ripped jeans




Najbardziej cenię sobie w swojej szafie rzeczy użytkowe, które mam od lat, które nie tracą na jakości i co jakiś czas trafiają do moich ulubionych stylizacji - tak właśnie jak w przypadku tej koszula oraz set'u z przecieranymi dżinsami DIY. Do trampek, modnych klapek Birkenstock czy sandałek na słupku zawsze się sprawdza w dni, gdy po prostu jestem sobą i nie obowiązuje mnie żaden dress code. 

Dla mnie moda czy bycie modnym to nie kupowanie sukinek, co tydzień nowej, a sezonowe modyfikacje szafy, które stanowią tylko uzupełnienie do jej zawartości. Bo zmiany są dobre! Od dwóch miesięcy przekonuje się o tym przynajmniej raz w tygodniu. Kilka dni temu otrzymałam telefon, że mój pomysł biznesowy przeszedł dalej w kolejnym konkursie, a wczoraj musiałam stawić sie na trzecim już etapie - rozmowie kwalifikacyjnej. Dla mnie poniedziałek kojarzy się z biznesowymi niespodziankami i na samą myśl o kolejnym, już przebieram nogami! 







koszula SH l spodnie DIY l sandały Stradivarius l okulary SIX

Photo&Editing: Gabriella M Photography

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz