BLOG

20 maja 2014


Odbiegając trochę od tematu mojej kolekcji mam dziś dla Was sentymentalny  wpis. Zdjęcia prosto z miejsca, w którym spędziłam swoje dzieciństwo, piękne czasy. Oczywiście wieś, bo pochodzę z miejscowości, która ma pięciuset mieszkańców, ale za to tysiące niesamowitych miejsc i kolorów. Tym razem pole rzepakowe stało się idealnym tłem do mojej dżinsowo-białej stylizacji, uzupełnionej o elementy wierzchnie w kolorze khaki.
Kapelusz elementem przewijającym się co jakiś czas na blogu, jak zresztą sam trend sezonu jesień-zima 2013/2014.  Parka to rzecz nowa w mojej garderobie, obowiązkowa oczywiście na wiosnę. Moja Espritowa parka pochodzi z second handu, za całe 30 złotych, a udało się ją znaleźć mojej siostrze, właśnie w tym sentymentalnym dla mnie miejscu. Jesteśmy cztery dziewczyny i tak już mamy, że jak coś kupujemy to albo razy 4 albo z myślą: "Na którąś z nas na pewno będzie pasowało"
W swojej szafie ostatnio zrobiłam wielki przciąg i większość sieciówkowych rzeczy "wywiało". Tak naprawdę zostały tylko spodnie, buty i wszelkiego rodzaju kurtki, płaszcze oraz narzutki. Pozostałe rzeczy to tylko i wyłącznie moje dzieło, w końcu kto jak nie ja jestem najlepszą ambasadorką swojej marki (jak to dumnie brzmi!). 

Biała, cropowa bluzka pochodzi z kolekcji wiosna/lato 2014: LOOK BACK. Można ją nabyć w cenie 120 złotych, kontaktując się ze mną przez nataliagorzolka@gmail.com







 bluzka: 120 pln l kontakt: nataliagorzolka@gmail.com
 na zdj. rozmiar S/M


parka Esprit (kupiona w SH) l spodnie Pull&Bear l bluzka Otwieram Szafę l 
buty, torebka oraz kapelusz no name


MUA&Photo: Dominika Gorzołka



3 komentarze: