BLOG

5 maja 2014

MODNY KRAKÓW l FASHION NIGHT


Mam nadzieję, że każdy z nas zdążył wypocząć podczas tego jakże przyjemnego weekendu majowego! Dla jednych był on bardziej łaskawy, przez co dłuższy, dla innych nieco krótszy i przeplatany pracą - ale każdy miał chwilę wytchnienia! Nieważne czy pada deszcz czy świeci słońce, ważne by mieć pomysł na dzień pomimo pogody. I ja taki dla Was MAM! Dla tych z Was, którzy tylko mogą to proponuję przedłużyć weekend majowy i zapraszam do modnego Krakowa, w którym zawsze się coś dzieje! Co tym razem, pytacie?! 

Oczywiście uwielbiane przez studentów święto: JUWENALIA, co powinno stać się dodatkową atrakcją, dla bardziej rozrywkowej części z Was. Ja z kolei, w ramach tego studenckiego święta, chciałabym Was gorąco zachęcić do udziału w modowym wydarzenia: FASHION NIGHT, bo naprawdę warto, a dlaczego? - Posłuchajcie: 




P.S. Do zobaczenia 7 maja - ze mną w strefie Design Day od 11-15. Nastawcie się na NOWOŚCI w mojej strefie! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz