BLOG

13 sierpnia 2013

Hard Rock Cafe w stylu college

Styl college wywodzi się amerykańskich high school, a dokładniej ze stylu ubierania się nastolatków uczęszczających do nich. Jego cechami charakterystycznymi są plisy, krata, cyfry, bawełniane zakolanówki, kurtki varsity/bejsbolówki, generalizując mundurki szkolne oraz stroje graczy rugby i cheerleaderek. 


W swoim najnowszym projekcie haute couture wykorzystałam cechy stylu college – podwójne zero na tylnej części sukienki oraz materiał – ten sam, z jakiego wykonywane są koszulki graczy rugby czy cheerleaderek. Rozwiązaniem innowacyjnym projektu są głębokie cięcia pod pachami, bliższe stylowi bboying. 

Wygodna i praktyczna długość sukienki, odmładzający motyw stylu college, seksowne głębokie cięcia, a przy tym podkreślająca kobiece kształty – zwężając się od bioder w dół. Sukienka mojego projektu pozwoli Ci się poczuć kobieco i seksowanie w sportowej koszulce rugby’sty, a przy tym Twój strój dla Ciebie pozostanie wygodny i sportowy!





Niestety z pośpiechu, jakiemu dałam się ponieść podczas projektowania, nie zrobiłam zdjęć koszuli przed cięciami i zmianami. W kilku zdaniach – jeszcze 24 godziny temu była to męska koszula oryginalna Hard Rock Cafe w rozmiarze M. Odcięłam krótkie rękawy [głębokie cięcia aż do talii], z których wykonałam dolną część sukienki – zwężająca się od poziomu bioder mini z rozcięciami po bokach.





SETOWY COLLEGE


dress by g.o.r.z.i / handbag Louis Vuitton / shoes Esprit / bra Intimissimi



Bardzo ważnym elementem mojego setu jest bielizna! Można zaszeleć przy jej wyborze. Aby podkręcić charakter setu ja wybrałam czarny stanik z przeźroczystymi wstawkami po bokach w czarne małe kropki oraz z czerwonymi wykończeniami i serduszkiem na plecach. W sukience mojego projektu spora część stanika jest widoczna, dzięki ostrym cięciom z boku, dlatego warto wybrać bardziej wyrazistą bieliznę, niekoniecznie sportowy stanik, która doda naszej stylizacji więcej seksapilu i będzie kropki nad „i" całego setu. 





HI5, Gorzi

1 komentarz:

  1. Super zestaw!;))

    ciekawe jak prezentuje się na Tobie;>

    http://norapredatora.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń