BLOG

26 kwietnia 2013

maxi skirt








leather jacket second hand / sweater H&M / skirt second hand / ballerinas no name / bracelet no name / clips second hand


Co autor miał na myśli… radość, beztroskę, wolność, niewinność, pełnie życia, świeży powiew – dokładnie to! Postawiłam sobie za zadanie pokazać tobie za pomocą zdjęć wszystkie uczucia jakie grają we mnie i wypełniają mnie po kokardy! Właśnie tak wygląda moje życie  wypełnione radością i niespodzianką, jaką przynosi mi każdy dzień. Wolnością czasu – bo tutaj nikt mi go nie liczy, to ja jestem swoim zegarkiem i biczem czasu – decyduję o tym kiedy, co i z kim. Niewinność, bo to moja jedna z wielu twarzy. Pełnia życia, bo właśnie jestem w swoim najwspanialszym okresie życia, bo mogę czerpać z niego co chcę, być gdzie chcę i rozkoszować się każdym momentem (na koszt UE!). Powiew świeżości, bo w końcu nadeszła wiosna! I już nie muszę jej szukać w Barcelonie, bo do Brukseli także dotarła.

Wyznaję zasadę, że każdy jest kowalem swojego losu, a jak sobie pościelę tak się wyśpię – dlatego ja ścielę sobie jak najgrubiej i kupuję jak najdroższe pościele i najlepsze tkaniny, by moje życie było niezwykłe, pełne przygód i niezapomniane – bo mam je tylko jedno!

* * *

What you can see on this photos… happiness, easiness, freedom, innocent, full of power, breath of life, breath of fresh – indeed! That’s my life look. Full of happiness and suprises, which are coming each day. Freedom of time, because I’m the queen of my watch and time, nobody count me it, I decide when, where and with who. Innocent, because this is one of my faces. Full of power – right now I’m in the best part of my life, I can do what I want, be where I want and enjoy each moment. Breath of fresh, because finally the spring came also in Brussels.

I live by the rule that you are the architect of your own fortune and as you make your bed so you will be asleep – so I invest so much in my bed, to have a good and extraordinary life!


1 komentarz:

  1. Love your blog, keep it up!

    Check out my J'adore Dior give-away! X

    OdpowiedzUsuń